Helden van vandaag

Stichting MM4 bevordert een gezonde, bewuste en actieve samenleving. Dit doen we door mensen en bedrijven via aansprekende sportevenementen te enthousiasmeren om te gaan hardlopen en/of te wandelen. Plezier en persoonlijke topprestaties gaan daarbij hand in hand.

Het primaire organisatiedoel is het organiseren van kwalitatieve evenementen waarbij de stad en de sport wordt geëtaleerd. Het secundaire doel is het bevorderen van de gerechtigheid, mens en natuur. MM4 heeft zich verbonden aan drie organisaties, Staatsbosbeheer, A21 en Pink Ribbon. De helden van vandaag zijn mensen die zorgen voor een actieve en gezonde samenleving.

Onze mission statement is: Snelheid, kwaliteit en toegevoegde waarde leveren in de zaken die we ondernemen. Toegevoegde waarde voor de omgeving, de stad, onze partners, de mens en de natuur. Hierin willen wij als organisatie transparant zijn. In 2018 doneren wij voor elke deelnemer € 2,- aan het gekoppelde doel. Bij een totaal deelname van 7000 mensen wordt er minimaal € 14.000,- gedoneerd.

Hiernaast fungeren wij voor organisaties als fundraiser. Ook voor de fundraise programma's kiezen wij voor kwalitiet. Wij geloven wanneer je investeerd je uiteindelijk ook meer genereerd voor het goede doel. Van elke € 1,- gaat minimaal € 0,70 direct naar het goede doel.
€ 0,15 gaat indirect naar het goede doel: promotie van het goede doel en de activiteit.
€ 0,15 gaat naar beheerkosten.

23 maart t/m 25 maart, 4 Mijl Expo
locatie: Intersport Emmen

08-04-2018  * 4 Mijl van Emmen

29-05-2018  * Info Avond Pentatlon, Assen